Reklamacije

Ako imate bilo kakav problem sa svojim naočalama ili kontaktnim lećama slobodno se javite u bilo koju LIDER
OPTIKU. Rado ćemo vam pomoći bez obzira da li ste naočale kupili u našoj grupaciji ili ne.

Korištenje jamstva

Jamstvo na kvalitetu kupljenih proizvoda možete iskoristiti u bilo kojoj LIDER OPTICI, ako je riječ o proizvodu
kupljenom u LIDER OPTICI. Samo je potrebno pokazati karticu LIDER OPTIKA koju ste dobili prilikom kupnje ili
račun.
Većina proizvođača nudi jamstvo od 2 godine, a mi smo za vas izabrali nekoliko proizvođača koji nude jamstvo
od 3 godine za određene proizvode. Jamstva se ne odnose na mehanička oštećenja ili uobičajeno trošenje,
nego na greške koje su nastale tijekom proizvodnog procesa te greške koje nisu bile vidljive prilikom kupnje.
Jasno ćemo vas informirati o tome da li je problem pokriven jamstvom štiteći vaše interese prilikom
komunikacije sa proizvođačem.

Popravak ili zamjena

Naši optičari će vas jasno informirati o kakvoj je vrsti problema riječ te na koji način se može otkloniti. Troškovi
popravka ili zamjene će vam biti obznanjeni unaprijed tako da možete donijeti informiranu odluku. Obvezujemo
se na to da ćemo vam izaći u susret maksimalno što se tiče troškova, jer nam je u interesu da nakon takvog
nemilog događaja budete zadovoljni sa našom uslugom.

Adaptacija na progresivne leće

Moderne progresivne leće su tehnološki napredni proizvodi koji su bitno bolji od prethodnih generacija. To znači
da velika većina korisnika nema problema sa adaptacijom na progresivne leće, bez obzira na to da li su ih
koristili ranije ili ne.
Svi proizvođači sa kojima radimo nude garanciju na adaptaciju progresivnih leća. Ako se ne naviknete na
progresivne naočale nakon 30 dana redovnog nošenja zamijeniti ćemo vam progresivne leće drugima
(bifokalnim ili jednojakosnima) u istoj vrijednosti.
Dakle, možete biti spokojni ukoliko se odlučite za progresivne naočale.